CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

01 August 2009

SeLaMaT HaRi LaHiR & uLaNgTaHuN PeRkaHwiNaN... :D


Alhamdulillah
Sekali lg kt bertemu dlm post yg terbaru... Kali ni aku nk abadikan salah satu tarikh terpenting dlm famili aku... Nk tau pe dia?? Tgk tjuk pn korg da tau kn... Hehehe.. :P
Hari ini, 1 Ogos 2009 merupakan tarikh lahir mak aku, Hjh. Sarimah Bt. Hj. Harun merangkap ulangtahun perkahwinan beliau n ayahandaku yg ke-22..
Aku pn xtau sbb pe tarikh ni yg mereka pilih.. Sng nk igt agknya.. (sweet jgak ayah aku ni, hehehe..) Aku pn nk ikut jejak langkah mereka r... :)
Jd, dikesempatan ini aku berharap dan berdoa yg hubungan ini akan terus berkekalan sehingga maut adalah penamatnya...
Aku amat beruntung krn mnjadi anak mereka..
Disebabkan didikan mereka, aku knl dunia ni..
So, thx a lot to u guys..
"Bnyk ayah n mak ajar sy sepanjang 21 tahun sy idup,
semoga selamat semuanya"...

0 comments: