CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

22 August 2009

My 1st convo... Exciting.. :)

Assalamualaikum shbt2 sekalian & salam sejahtera sumer... (^_____^)

Npe aku tersenyum lebih ni??? Hik3... Jwpnnya, of coz berkaitan dgn tajuk kat atas tuh... Sumernya berkenaan konvo...

Tanggal 19 Ogos 2009, maka termeterailah satu upacara yg amat bermakna dlm idup aku.. (Pergh, ayt)... Di mana pada tarikh ni, aku m'hadiri konvokesyen pertama slps 3 tahun aku blaja kat UTMKL... Skrg ni, aku da memegang segulung diploma n bakal mengenggam segulung ijazah lak.. (InsyaAllah..)

Wat mse ni, aku leh tulis pendek jek cz gmbr yg ditangkap oleh fotographer a.k.a adik aku sendiri msih x nmpk lg... Pg 2, aku kne dftar utk dptkn kad ni.. X de kad ni, leh nangis ooo.. Hik3...


Pas aku dftar, aku kne beratur utk perarakan masuk graduan... Bangga?? Tipu kalo aku kata x rse bangga.. Berjln dpn org ramai sampai msuk ke dwn.. Tp x leh bla, kne pakai mask utk elak H1N1... Aduyai, rosak gmbr konvo aku.. Hahaha..

Bl da msuk, tggu perarakan Pro-Cancelor lak.. Lme, tp srnk.. 1st time konvo la katakan.. Kemuadian bermula r penerimaan Diploma... Chuak jgak cz de prosedur yg kne ikut... Kne jln ikut dot... Pas 2, kne tunduk skit n kne ucap "terima kasih Dato'".. So, ni gmbr yg aku leh display setakat ni... Tp papepn, de kenangan manis dlm kenangan manis konvo 2... Jeng2.. Hihihi... Biar aku sorg je tau... X yh nk kongsi2.. :P

Da mcm hakim mahkamah plak... Hihihi...
X kisah r, yg pnting adalah butang baju melayu 2...
Thx pd si pemberinya... :)

Ni r jubah konvo bg graduan diploma, x lawa kn?? Hik3...
Diskriminasi.... Huh!!!...

Gmbr secara spontaneous... Smart jgak!! :)

Sebahagian Graduan Diploma Penilaian
Sesi 2009, UTMKL


Ha, ni r yg ditunggu2 oleh graduan diploma...
'Casing' utk letak transkrip...

Ni la diploma yg aku ade...
Simple jek, tp menjamin kerja pd mse dpn..


Ni, translation dlm English...

So, utk korg2 yg masih blaja teruskn usaha k.. Cz
"Allah x kn ubah nasib sesuatu kaum sehingga kaum itu mengubah nasib mereka sendiri"..

SlMt BeLaJar!!! :)

0 comments: