CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

18 August 2009

Penyampaian Sijil & Anugerah Dekan

Asslamualaikum shbt2 pengikut sekalian....

Sori da lme x update blog ni... Masalah internet kat bilik r... Huhuhu.. Arini baru dpt... So, sementara internet ni bernyawa aku amik kesempatan utk tulis pape yg ptut yg aku rasakn prlu... :)..

Ok la, aku nk kongsikn sikit ttg tagline atas nih... Mlm ni 17/8/2009 merupakan satu sejarah yg bkl aku simpan dlm kenangan idup aku... Nape??? Sbb mlm ni, mlm di mana KST, UTMKL menghargai student2 yg dpt 1st class mse dip dlu.. So, terdapat sikit bibit2 rasa dihargai n inilah hasil sepanjg 3 tahun aku bersusah2 di UTMKL... Aku terigt kata2 ni, tp x sure dr mne aku dgr "kesusahan di awlnya adalah pemula kpd kejayaan seseorg"... Hihihi...

Papepn, aku bersyukur pd Allah, sbb dgn izin & rahmat-Nya aku dpt gunakan nikmat yg dipinjamkn sementara ini dan diharapkn dpt diteruskn ke arah yg lebih baik... InsyaAllah..

Sinopsis mlm ni... (Jap ea, nk igt smle).. Hik3...

Ha, 1st Dekan berucap.... Siap menyanyi lagi... (Bkn sng nk dgr Dekan KST nyanyi)... Merdu tul.. Student mlm ni mencecah 382 org... Cbe korg sume bygkn, cmner Dekan nk kalungkan medal pd sume org??? Hahaha... Aku tgk, Dekan da bnyk kali angkat kaki tanda lenguh... Hihihi.. Comel jek... :)..

Pas 2, bermula nama kami disebut satu persatu sehingga nama aku dipanggil... "Muhamad Amir Afiq Bin Lokman"... So, kuarlah aku... :)

Ha, ni r medal yg kami sumer dpt...
Siap de tulis nme ktorg lg kat blkg medal 2... (Jgn jeles ek?? Hahaha..)

Ni gmbr2 len mse dinner mlm ni :

Kononnya, medal ni cam emas real r... Hik3...

Mukaku yg dikandid... Sah, x lawo... Huk3...

Ha, yg ni dekan kami : Dato' Prof Ir. Azhari B. Md Salleh...
'Otai' KST.. Hik3... :D

Sp plak mamat 3 org ni?? Plik tul pakaiannya....

Dari knn :
Sepupu 1, sepupu 2 (kembar)
Abah, abg long, abg ngah, Ucu... Hahaha..

Ni pose 'termaut' aku kot?? Hehehe...

Ni r kembar aku mse dinner mlm nih... Smart x?? Hahaha...

0 comments: