CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

11 May 2009

Kt mule dgn........???

Salam n selamat sumer shbt2 sekalian.... :)

Aku prefer, aku knlkn famili aku kat korg dlu ok??? Bru srnk..... (famili kne r didahulukan dlm pape hal kn....??? )


Ha, ni r gmbr famili aku.... Wat mse ni, gmbr ni yg terbaik.. Hehehe... :). Dari knn gmbr, ayahandaku a.k.a Hj. Lokman Bin Hj. Abdullah, aku, ibundaku a.k.a Hjh. Sarimah Bin Hj. Harun n kiri skali adalah adik aku a.k.a Muhamad Imran Hafifi Bin Hj. Lokman.....

Gmbr ni aku amik mse g umrah tahun 2005, sblm result SPM kuar... Best~~~~ Tp post akn dtg aku citer lebih lanjut ok???

Tp aku de sorg lg adik pompuan yg x sempat tgk dunia (semoga aqila ditempatkan di kalangan org soleh & solehah..... Amin)... Kalo adik pompuan aku a.k.a aqila masih idup, umur dia da 11 tahun... Da msuk darjah 5 lg... Hihihi... :)...

So, setakat ni dlu k... Korg knl2 r dgn famili aku ni... :)

Next post, aku gtau lg.... Bubbye.... (^_^)

0 comments: