CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

28 May 2009

My comfortable home.... :)



Salam n slmt sejahtera kwn2....

Orait, skrg kt beralih kpd rumah aku a.k.a rumah parents aku r.... Aduyai... (Bnyk plak duit aku nk beli umah, hahaha!!!)..

Aku pn x tau nk describe umah aku ni cmner... De org ckp, mcm duk dlm utan, stgh2 mmbr aku ckp srnk duk umah cmni cz ala2 kmpung...

Tp bg aku, aku ske duk kat sni... Selesa n dpt tenangkan diri.. N port yg paling best kat rmh aku ni adalah kolam kat tepi rumah.. Hihihi...

Bl de probs je, aku lepak kat situ... Best tp bnyk nyamuk r... Hahaha... Tp utk pengetahuan korg sumer, rumah aku ni prnh terbakar... 3 hari sblm Hari Raya Qurban, kiranya rumah ni da dibina semula.. Mse terbakar lak, aku xde kat umah.. Aku g klas tambahan n yg ade cume mak n adik aku... Aku balik jek, umah da tinggal separuh...

Aku still bersyukur, sumer famili aku slmt.. Brg2 n rumah leh cari bl2 mse....

N bg spe2 yg nk dtg umah aku or nk anta kad raye, kad kawin dsb, amatlah dialu2kn... Nah, amik alamat aku ni k... :)

No. 128, Kg. Jerantut Feri,
27150 Jerantut,
Pahang Darul Makmur...

(Attn : Muhamad Amir Afiq)...

0 comments: