CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

03 July 2009

East to the north.... (cm plik jek, hik3..)

Assalamualaikum n salam sejahtera pd shbt2 sekalian...

Sblm aku truskn citer aku, nk tny korg skit.. Agk2 ni gmbr pe???? Hik3.. Sbb ianya berkaitan dgn citer aku pasni... :D



Ha, ni r gmbr padi secara dekat... So, tau kn citer aku akn berkaitan dgn pe??? Hehehe.. :P. Sori r, da lme x update blog ni cz aku bz skit.... Bkn bz sbb aku excident ari 2, tp bz bnda len... :P
Ok r, kebetulan aku leh dpt o9 ni aku nk kongsi bbrp citer dgn korg... Keh3...

Kisahnya bermula cmni, cheewah... 1 Jun 09, antara hari yg bersejarah dlm idup aku.. Sbb pe?? Aku da jejakkn kaki ke negeri jelapang padi utk kali kedua or ketiga (aku da lpe r... Hikhik...) Mne lg kalo bkn negeri Kedah Darul Aman.. Aku g atas jemputan kwn aku utk ke knduri kawin abg dia... So, aku dgn sng ati aku g r...

Perjalanan ke sne??? Mk aih, agl lama r... Tp aku mmpu utk smpi ke sne dlm mse 3 1/2 jam je.... (Agk2 laju x aku drive, hehehe...).. Smpi je kat signboard "Sempadan Negeri Kedah Darul Aman", aku hmpir2 xcident cz termasuk lorong yg slh... Sbb pe aku jd cm 2?? Aku terkejut dgn view sawah padi kat sne... Mmg lawa n x sia2 Allah jadikan permandangan 2... :).. Smpi je kat sne, aku trus gnekn kamera DSLR Nikon D60 yg aku pnjm utk amik gmbr... (Kamera pinjam??, x leh bla)

Ni antara gmbr2 yg aku amik dgn kamera 2.... Hihihi..

Law x??? Hehehe...

Cbe teka, aku katne?? :)

Photographer yg tersohor seantero dunia... Keh3..

2 dia rombongan lelaki.. Dari knn, Pak Teh, Pak Tam, Pak Lang, aku, Badullah n Mak Cik.. :)

0 comments: